Omdat wij een groot belang hechten aan onze partnerships en deze graag naar een hoger voetstuk tillen, lichten wij ditmaal uit: Chaqwa. Sinds deze week zijn al onze kantoren in België voorzien van Chaqwa koffiemachines. Een kopje koffie, cappuccino of latte macchiato? Éen ding is zeker: Friends don’t let friends drink bad coffee!

Naast een samenwerking met bijvoorbeeld ‘Chaqwa’ ligt voor Mise en Place de focus veelal op de B2B markt. Deze (event)partnerships dragen bij aan het verhogen van de merkzichtbaarheid van Mise en Place dankzij de aanwezige branding en communicatie. Denk hierbij aan branding op de kleding van het personeel tot logo-loops en partnerbranding via sociale media en andere communicatiekanalen. Met deelnames aan kennisinitiatieven blijven we continu onze kennis vergroten en ontmoeten we de juiste mensen.

In plaats van een simpele cash bijdrage in ruil voor een logo op een website of stand ligt de nadruk van onze partnerships bij het leveren van mensen. Gastvrijheid is niet te branden via een stand, maar moet je beleven en ondergaan. We zitten tenslotte in de ‘mensenhandel’. 😉

In onze ogen is het cruciaal events die de hospitalitysector naar een hoger niveau tillen te ondersteunen. Hoe beter het gaat met de hotels, cateraars en events, hoe beter het met ons gaat. Als Mise en Place doen wij meer dan enkel het leveren van personeel en het uitsturen van een factuur. We bieden een oprechte meerwaarde door onze opdrachtgevers te betrekken in ons opgebouwde netwerk. Kortom: als marktleider in onze sector willen we niet enkel vooroplopen, maar ons ook sterk verankeren door middel van ons engagement in talrijke (lokale) partnerships en initiatieven waarbij we onze opdrachtgevers graag betrekken.

Bij het uitbouwen van een zaak maken connecties vaak het verschil. Binnen een samenwerking met Mise en Place vervoegt men een breed en stevig netwerk binnen de gastvrijheidsbranche waarbij wij graag deelnemen als ambassadeur!

Leave a Reply